Operator comenzi și casierie
Dad Human Capital
22 апреля 2025
Кишинев
От 3 лет
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Beneficiile tale:
Asigurare medicală privată;
Tichete de masă și abonamente la sport;
15 ore libere anual dedicate stării de bine;
Bonusuri anuale și sistem de recompensare în funcție de performanță;
Acces gratuit la cursuri online (LinkedIn Learning);
Reduceri și acces nelimitat la produsele companiei;
Locuri de parcare gratuite (în limita disponibilității).
Ce vei face:
Vei gestiona comenzile de vânzare, facturile și încasările zilnice, menținând acuratețea în toate procesele.
Vei actualiza și administra baza de date a clienților, vei sprijini serviciile online și te vei implica în organizarea de evenimente.
Căutăm o persoană care:
Are minimum 3 ani experiență în servicii clienți sau procesare comenzi;
Cunoaște limba română (scris/vorbit); engleza – nivel B1; rusa – un avantaj;
Este atentă la detalii, organizată și orientată spre soluții;
Stăpânește pachetul Microsoft Office și este familiară cu sisteme de gestiune a clienților;
Este flexibilă și deschisă să participe la evenimente și deplasări ocazionale.
Dacă îți dorești un rol stabil, într-un mediu internațional, în care ai vizibilitate și impact real, aplică acum CV-ul la hc@dad.md.
Alătură-te unei echipe care pune calitatea și grija față de oameni pe primul loc.
Asigurare medicală privată;
Tichete de masă și abonamente la sport;
15 ore libere anual dedicate stării de bine;
Bonusuri anuale și sistem de recompensare în funcție de performanță;
Acces gratuit la cursuri online (LinkedIn Learning);
Reduceri și acces nelimitat la produsele companiei;
Locuri de parcare gratuite (în limita disponibilității).
Ce vei face:
Vei gestiona comenzile de vânzare, facturile și încasările zilnice, menținând acuratețea în toate procesele.
Vei actualiza și administra baza de date a clienților, vei sprijini serviciile online și te vei implica în organizarea de evenimente.
Căutăm o persoană care:
Are minimum 3 ani experiență în servicii clienți sau procesare comenzi;
Cunoaște limba română (scris/vorbit); engleza – nivel B1; rusa – un avantaj;
Este atentă la detalii, organizată și orientată spre soluții;
Stăpânește pachetul Microsoft Office și este familiară cu sisteme de gestiune a clienților;
Este flexibilă și deschisă să participe la evenimente și deplasări ocazionale.
Dacă îți dorești un rol stabil, într-un mediu internațional, în care ai vizibilitate și impact real, aplică acum CV-ul la hc@dad.md.
Alătură-te unei echipe care pune calitatea și grija față de oameni pe primul loc.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
22 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено