Office manager
10 000 – 12 000 lei pe lună, net
MyWay Travel Agency
23 aprilie 2025
Chișinău, Botanica
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
MyWay Travel Agency caută un Office Manager!
Vrei să faci parte dintr-o echipă energică, care oferă experiențe de neuitat clienților săi?
Căutăm o persoană organizată, atentă și dornică să crească alături de noi!
Despre noi
Suntem o agenție de turism dinamică, aflată într-o perioadă de creștere rapidă.
Punem accent pe calitate, viteză în comunicare și servicii personalizate, adaptate nevoilor clienților noștri.
Rezultatele excelente din ultima perioadă ne-au motivat să ne extindem echipa.
De aceea, căutăm un Office Manager dedicat, care să se integreze rapid și eficient în activitatea noastră zilnică.
Ce oferim:
-Program: luni – vineri, 09:00–18:00, cu pauză de prânz;
-Locație: Str. Negruzzi 2/2, of. 1A, Chișinău;
-Instruire completă, pas cu pas, alături de un mentor;
-Salariu stabil;
-Colectiv tânăr, prietenos și deschis;
-Concediu de odihnă și concediu medical conform legislației.
Responsabilitățile tale vor include:
-Completarea și imprimarea contractelor cu clienții;
-Explicarea documentelor la momentul semnării;
-Încasarea plăților de la clienții din departamentul de vânzări;
-Monitorizarea plăților către furnizori și a celor efectuate de clienți;
-Pregătirea și eliberarea pachetului de documente de călătorie.
Această poziție ți se potrivește perfect dacă:
-Ai experiență minimă în domeniul turismului sau ai călătorit frecvent și știi să citești și înțelegi documente precum voucherul, biletul de avion, asigurarea de călătorie etc.;
-Ai bune abilități de comunicare și relaționare;
-Ai lucrat anterior într-o funcție care implica gestionarea banilor;
-Ești o persoană organizată, atentă la detalii și orientată spre rezultat;
-Cunoști pachetul MS Office.
Vrei să faci parte dintr-o echipă energică, care oferă experiențe de neuitat clienților săi?
Căutăm o persoană organizată, atentă și dornică să crească alături de noi!
Despre noi
Suntem o agenție de turism dinamică, aflată într-o perioadă de creștere rapidă.
Punem accent pe calitate, viteză în comunicare și servicii personalizate, adaptate nevoilor clienților noștri.
Rezultatele excelente din ultima perioadă ne-au motivat să ne extindem echipa.
De aceea, căutăm un Office Manager dedicat, care să se integreze rapid și eficient în activitatea noastră zilnică.
Ce oferim:
-Program: luni – vineri, 09:00–18:00, cu pauză de prânz;
-Locație: Str. Negruzzi 2/2, of. 1A, Chișinău;
-Instruire completă, pas cu pas, alături de un mentor;
-Salariu stabil;
-Colectiv tânăr, prietenos și deschis;
-Concediu de odihnă și concediu medical conform legislației.
Responsabilitățile tale vor include:
-Completarea și imprimarea contractelor cu clienții;
-Explicarea documentelor la momentul semnării;
-Încasarea plăților de la clienții din departamentul de vânzări;
-Monitorizarea plăților către furnizori și a celor efectuate de clienți;
-Pregătirea și eliberarea pachetului de documente de călătorie.
Această poziție ți se potrivește perfect dacă:
-Ai experiență minimă în domeniul turismului sau ai călătorit frecvent și știi să citești și înțelegi documente precum voucherul, biletul de avion, asigurarea de călătorie etc.;
-Ai bune abilități de comunicare și relaționare;
-Ai lucrat anterior într-o funcție care implica gestionarea banilor;
-Ești o persoană organizată, atentă la detalii și orientată spre rezultat;
-Cunoști pachetul MS Office.
Adresa:
Chișinău, Botanica
bd. C. Negruzzi 2/2
bd. C. Negruzzi 2/2
Data actualizării:
23 aprilie 2025
Telefon:
+373 79288668
Copiază
E-mail:
ELENA@MYWAY.MD
Copiază
Persoana de contact:
Elena Sacara
Elena Sacara
Website-ul companiei:
http://www.myway.md
http://www.myway.md
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut